Snart smäller det!

På fredag flyger jag och Ida till Boston för att spendera ett par nätter där innan dorm-opening som är på söndag. Det har gått lång tid sedan det stod klart att jag skulle få åka och det har hänt mycket sedan dess, men det var först för ett par dagar sedan som jag hittade vilket område jag ska bo på som det började kännas verkligt. 

310 Brock, Alumni Quadrangle är min nya address och igår fick jag även mail från den amerikanska tjej som jag ska dela rum med! Helt plötsligt blir allting på riktigt! Hon skrev till mig om att det skulle bli kul att ses och att vi skulle komma överens om vad var och en skulle ta med sig. Kanske en besvikelse för henne att jag inte kunde ta med något!? Eller nja, jag tror nog att hon tycker att det skulle bli ganska coolt att få en svensk blondin till roomie :)



Nu börjar resfebern att stiga snabbt. Kanske beror det på att jag gått ensam på landet i flera dagar. Vem får inte krupp av det liksoooom?

Först blir det en blixtvisit hos ligan i Uppsala imorgon innan jag och Ida beger oss mot Arlanda. Tänk när jag skriver nästa inlägg. Spännande! Då är vi nog i Boston...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0